fredag 8 oktober 2010

1 manad i landet Tanzania

Hej!

Jag laser alla era kommentarer och tar till vara pa de ni skriver. Tack :)

Idag befinner jag mig i Bukoba en kortis for att skicka ivag de rundbrev vi alla deltagare i programmet ska gora. Efter denna korta visit i Bukoba ska jag och Sofia folja med Carro och Kristina till Ilemera for att sova dar en natt. Sen i helgen ska vi aka och halsa pa Elisante (deltagare i Ung i den varlsvida kyrkan tidigare i ar) som bor i en annan stad, som jag inte kommer ihag namnet pa just nu.

Jag skriver mer pa mandag da ska vi satta oss har en snabbis igen innan vi aker hem till Kikukwe igen.


Matilda

1 kommentar:

  1. En månad! Tiden går fort,det var inte längesen du var hemma hos oss och var lite nervös inför resan.När du kommer hem är du välkommen till Ekedalen på en fika så du får berätta om dina uppleveser.
    //Mats

    SvaraRadera