lördag 25 september 2010

Nasta: KIKUKWE

Hej!


Forst vill jag tacka for alla kommentarer jag far! Det ar sa roligt att fa, jag uppskattar det :)

Idag smaller det pa riktigt. Idag ska vi aka ut till vara byar. Kristina och Carro aker till Ilemera. Sofia och jag aker till Kikukwe. Borjar bli lite smatt nervos nu, men det ska nog ga bra.

De har tva veckorna i Bukoba har varit kanon! vi har fatt se och uppleva sa mycket!
Jag har traffat manga nya manniskor och fatt traffa de deltagare som var i Sverige tidigare i ar med samma utbytesprogram. Roligt att hora vad de tyckte om Sverige osv.





Igar nar vi hade varit och handlat och skulle lasta ut all mat, sprack pasen med allt socker i, sa det rann ut pa vagen, plus att pasen med riset sprack! Tur att man kan skratta nar det hander sadana saker.


oj, nu maste jag ga!

hor av mig sa fort jag kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar